Monday, March 1, 2021

 

به مبارزات خلق بلوچ

تاکتیک در خدمت استراتژی؛

شورش کور نه، حرکت با گام های سنجیده بسوی انقلاب

و این عملی نیست مگر به ضرورت ها توجه نشود

-  بررسی و تحلیل مداوم وضعیت و اوضاع و شرایط دشمن در جبهه نبرد.

-  بکارگیری تاکتیک های متناسب و ممکن جهت مقابله با تاکتیک های دشمن و تخریب سیستم روانی ماشین سرکوب آن.

-  پرهیز از هرگونه حرکت های آنارشیستی.

-  تبلیغ، تهییج و تشویق توده ها به ادامه اعتراضات و اعتصابات.

-  ارسال مداوم اخبار و گزارشات از اعتراضات مردم و جنایت های دشمن که در ناکام گذاشتن ماشین تبلیغات رژیم برای روشن شدن افکار عمومی بنا به دوری منطقه و بی اطلاعی اکثر مردم از شرایط آنجا نقش مهمی خواهد داشت.

-  تلاش برای همراه کردن و پیوند دادن دیگر خلق ها در تداوم مبارزات کنونی.

-  ارسال پیام های برادری (انسان دوستانه) به سربازان، درجه داران و افسرانی که از سر اجبار در اردوی دشمن قرار گرفته اند و بدین سان با ایجاد تفرقه و تشدد در اردوی دشمن به تضعیف آن و جذب نیروهایی که خود را از مردم می دانند، کمک خواهد کرد.

 یادمان باشد با کشتن سربازی که در جبهه نبرد مرتکب جنایت شده است، جنایت پایان نمی پذیرد، مگر با مجازات کسانیکه فرمان جنگ را صادر می کنند. چرا که ماهیت و شکل جنگ را سربازان نیستند که تعیین می کنند، بلکه آنهایی هستند که فرمان جنگ را صادر می کنند.

اتحاد و همبستگی رمز پیروزی است

متحد باد مبارزات مترقی و آزادیخواهانه خلق های سرتاسر ایران با طبقه کارگر انقلابی که تاریخ رسالت رهائی بشریت را بر عهده او نهاده است.

روزبه کوراغلی

۲۶ فوریه ۲۰۲۱

قهر مادی را تنها با قهر مادی می توان ساقط کرد.!
در شرایطی که دشمن با آتش و گلوله به پیشواز مردم می رود، و محرومترین قشر جامعه را تحت نام "قاچاقچی" به رذیلانه ترین شکل قتل عام می کند، آیا راهی جز «مبارزه تعرضی» برای مقابله با این ددمنشی ها باقی می ماند.!
آن نشخوار کنندگان مبارزه "مدنی" که دائم مردم را به پرهیز از خشنونت فرا می خوانند، تاکنون چه واکنشی به کشتار سوخت بران خلق بلوچ و کولبران خلق کُرد، و یا دیگر جنایت های روزمره رژیم نشان داده اند.؟
پرواضح است تاکتیک کمونیست ها در شرایط کنونیِ مبارزه باید بر هدایت توده ها بسوی سازمان یابی شوراهای محلات جهت سازماندهی مبارزه مسلحانه ی سرتاسریِ توده ای در اقدام انقلابی برای ساقط کردن این نظم چرک و خون برهبری طبقه کارگر متمرکز باشد.
 
روزبه کوراغلی
۲۶ فوریه ۲۰۲۱

 

No comments:

Post a Comment